018/41-55-055 support@ninet.rs
Select Page

Kada pričam sa ljudima koji imaju svoje sajtove i vode neki online biznis obično se priča o marketing taktikama i najprofitabilnijim kanalima promocije. Gotovo u svim slučajevima najbolja (i najteža) opcija je dobro optimizovati sajt za Google. Uvek može da se proba neka od PPC kampanja ili plati objava na uticajnim portalima.

Ali…

Šta  može da učini Web Shop koji postoji godinu dana odmah – i poveća broj online prodaja, svoju poziciju na Google a da ne zahteva mnogo energije , znanja i vremena? Pod uslovom da ima odredjeni broj poseta.

Odgovor: Može da ubrza svoj sajt za 1 dan

Brojke same govore za sebe a u ovom članku pokazaćemo Vam vrlo ekplicitno koliko već sada postoji prostora za napredak.

Kako brzina utiče na konverzije i profit?

Odgovor na ovo pitanje se najbolje vidi iz statistike velikih online prodavnica koje su kroz studije slučaja pokazale povezanost web shopova koji su dobro optimizovani u odnosu na parametre koju utiču na profitabilnost istih.

  1. Anestory – 7% bolja konverzija nakon poboljšanja performansi
  2. Veliki AliExpress – kada su smanjili vreme učitavanja stranica za 36%, broj narudžbina je porastao za 10% a stopa konverzije je porasla za 27%
  3. Trainline je smanjio latentnost u svom prodajnom levku i prodaja je porasla za dodatnih 8 miliona funti godišnje
  4. Jedan od najvećih potrošača vremena i baterije je povećao broj impresija samo zato što je ubrzao sajt.

U istraživanju u kome su učestvovali britanski potrošači brzina je navedena kao glavni razlog odustajanja od online kupovine.

Kao što se vidi iz priloženog čak 66,8% je izjavilo da je sporo učitavanje stranica glavni razlog odustanja od kupovine.Eksperiment koji je uradio skilled.co još jasnije prikazuje važnost dopro optimizovanih sajtova.

Brzina Sajta -Infografik

 

Šta već danas možete da uradite?

 

Prikaz
Sakrij