Definitivno je bilo vreme da osvežimo blog a najbolji način da to uradimo je najava novih mogućnosti. Proces kroz koji obično prolazimo je sledeći:
- Na kraju meseca pregledamo tikete
- Identifikujemo pitanja i zahteve koji se najčešće ponavljaju
- Pravimo listu prioriteta
- Krećemo u akciju
Osećao sam potrebu da ovu stvar razjasnim sa Vama kako bih pokazao da nismo još jedna u nizu hosting kompanija koja jednostavno “iznajmljuje deo servera” klijentima već se trudimo i da aktivno učestvujemo u pronalaženju novih rešenja kako bi i nama i Vama olakšali poslovanje. Istim principima smo se vodili i pre tačno godinu dana, kada smo jedini na ovim prostorima pokrenuli loyality program – Hosting Pilot.
Pa, koje su to novosti koje ćete videti na svom ninet panelu – my.ninet.rs
Grafički prikaz saobraćaja na serverima
Ponuda namenskih servera je pretrpela male izmene u pogledu protoka i brzine. Svim klijentima koji koriste našu uslugu namenskih servera merimo protok čija je potrošnja prikazana kroz dijagrame. U ukupan protok ulazi i inbound i outbound traffic tj. i dolazni i odlazni saobraćaj. U zavisnosti od odabranog paketa na raspolaganju dobijate i protok na mesečnom nivou (Najmanje 1 TB , svaki naredni se kupuje kao dodatna usluga)
Sve to izgleda ovako:
rDNS – reverzni DNS
Jedna od stvari koja je sve više i više potrebna. Najčešće se koristi kod prevencija spam mailova i mail servera, zatim za analizu posetioca i sl. Neki provajderi čak imaju i podešavanja da odbiju e-mail poruke ukoliko server sa koga se šalje poruka nema reverzni DNS zapis.
Sve IP adrese izlistane su na 1 mestu.
Da bi izmenili rDNS potrebno je da odaberete stranicu sa namenskim serverima i kliknete na dugme “Izmeni“:
A zatim u polja unesete željeni zapis:
Izmena Cpanel lozinke
Tim programera koji stoji iza našeg panela je i sada bio na visini zadatka. Ono što nam je krajnji cilj je da panel o kome pišemo bude zapravo jedno centralizovano mesto na kome će korisnik imati uvide u SVE potrebne podatke ali takodje i mesto na kome će klijenti menjati svoje lozinke ili plaćati račune bez i najmanje asistencije sa naše strane. Ukratko, krećemo se ka automatizaciji svih procesa u cilju poboljšanja usluga.
Usluga izmene lozinke za cPanel je dostupna svima do kraja februara meseca dok je u ovom trenutku vidi jedan manji deo korisnika. Razlog tome su tekuće izmene i promene naziva korisničkih naloga.
Na stranici za izmenu lozinke jednostavno ukucajte novu lozinku, vodeći računa o njenoj dužini i specijalnim znacima. I to je to!
Kako resetovati cPanel lozinku?Jedan od najčešćih zahteva – kako promeniti cPanel lozinku?
Posted by Ninet Hosting on Friday, 12 February 2016
Pregled računa
Pre isteka bilo koje usluge klijentima šaljemo obaveštenje o isteku domena ili hostinga i to 30,10 i 7 dana pre istek. Veoma često smo imali zahteve o informacijama o računima koji su plaćeni kao i o računima koji bi trebalo da se plate u periodu koji sledi. Od danas svi naši klijenti ne samo što će moći da skinu faktura u okviru PDF fajla nego će i planirati naredne troškove u vezi hostinga , domena ili servera.
Panel koristi responsive dizajn i pregledan je i sa mobilnih telefona i tablet uredjaja.
Kao i uvek – komentari su dobrodošli.