U proteklih nedelju dana, system administratori Ninet Company su izvršili migraciju sa jednoj servera na drugi u cilju poboljšanja usluga. Svim korisnicima kojima je preseljen nalog dobili su obaveštenje o potrebnim akcijama koje je potrebno izvršiti ukoliko koriste -email adresu koja je vezana za domen koji je migriran
Bitno je da sa Vaše strane proverite podešavanja za sve email naloge i ukoliko se u podešavanjima koristi za Incoming i Outgoing server “server3.hostingweb.rs” potrebno je izmeniti u “server2.hostingweb.rs” NAKON migracije.
U slučaju da je u podešavanjima za Incoming i Outgoing server mail.VašDomen.rs onda izmene nisu potrebne.
Uputstva za najpoznatije e-mail klijente pogledajte na sledećem linku:
https://www.ninet.rs/support/Knowledgebase/Article/View/11/5/Uputstvo-za-podesavanje-email-klijenta
Za sva eventualna pitanja obratite nam se putem tiketing servisa.
Ninet Company
.